مدیر کل راه آهن هرمزگان عنوان كرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 مهر 1394
بازدید : 278
نویسنده : فــردیـن احـمدی

افزایش۵۳درصدی حمل و نقل ریلی درهرمزگان/ جابجایی بیش از۵۲۳ هزارمسافر ازطریق ناوگان ریلی

 
 
 
 
image341387
       

مدیر کل راه آهن با اشاره به افزایش 53 درصدی حمل و نقل ریلی دربندر شهید رجایی نسبت به سال قبل اظهار کرد: افزایش سهم بخش حمل و نقل ریلی نسبت به سهم حمل جاده ای از 6 درصد به 11 درصد افزایش یافته است

به گزارش عصر بشاگرد ؛ محمد پورفخری ، مدیر کل راه آهن استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با تشریح عملکردشش ماهه نخست  سال 94گفت: در این مدت بیش از شش میلیون و 790 هزار تن انواع محمولات توسط ناوگان ریلی  این اداره کل جابجا شده است که از این میزان بارگیری انواع محمولات اعم از صادرات ، واردات و ترانزیت مواد نفتی و غیر نفتی در بندر شهید رجایی از تناژ یک میلیون و 677 هزار و 558 تن به تناژ  دو میلیون و 569 هزارو 412 تن در شش ماهه اول سال افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش 53 درصدی حمل و نقل ریلی دربندر شهید رجایی نسبت به سال قبل اظهار کرد: افزایش سهم بخش حمل و نقل ریلی نسبت به  سهم حمل جاده ای از 6 درصد به 11 درصد افزایش یافته همچنین در این مدت این اداره کل از نظر تن کیلومترمرزی بار حمل شده با افزایش  6 درصدی رقم 2 میلیارد و 800 هزار تن کیلومتر  را دارا بوده است .

پورفخری افزود: راه آهن هرمزگان در بخش حمل مسافر و بار موفق به جابجایی  523 هزار و 179 نفر مسافر و  ظرفیت ایجادی برای حمل خودرو 9400 دستگاه خودروشد که این تعداد توسط 940 دستگاه واگن حمل خودرو به مقاصد تهران ، مشهد واصفهان  انجام گرفته است.

مدیر کل راه آهن از افتتاح چندین پروژه با اعتبارات چند میلیارد ریالی خبر داد  و تصریح کرد:احداث ایستگاه های اضطراری 16_ اضطراری 18_ مبادله  ،  احداث خط آهن انبار روبازغله در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس ، زه کشی و ایمن سازی و دریواسیون خط دوار ایستگاه مسافری بندرعباس ، احداث چهار واحد مسکونی  و کتابخانه در شهرک مسکونی بندرعباس و احداث مسجد در شهرک راه آهن سیرجان ،احداث آسانسور و بهسازی و نوسازی سیستم سرمایشی در اداره کل راه آهن هرمزگان ، نصب سیستم ATC در 25 ایستگاه محور هرمزگان مهمترین پروژه های راه آهن هرمزگان  است.

 انتهای پیام/م

منبع: شبكه اطلاع رساني هرمز







:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: افزایش۵۳درصدی حمل و نقل ریلی درهرمزگان , ناوگان ریلی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 1661
بازدید کل : 125107
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com